luni, 10 aprilie 2017

Dumnezeu e in fiecare din noi

(continuare)
Îmi amintesc că în primii 2 ani de meditații nu înțelegeam nimic. De multe ori îmi venea să tușesc, să dorm, mintea se plimba haihui, numai pace nu găseam. Abia așteptam să treacă ora de meditație :).
Ziceai că mă pontează cineva. Aveam, n-aveam chef meditam. Și uite așa, cam după 2 ani în care făceam ce citisem că e bine ca să îți liniștești mintea, să îți îmbunătățești memoria, într-o zi, lucrurile au stat cu totul și cu totul altfel.
În general înainte de meditație lucram cam 1 oră poate uneori și mai mult un exercițiu de activare a celei de a 6-a chakra – Ajna – cel de al 3-lea ochi. Un exercițiu care îmi plăcea foarte mult. Și probabil că îmi plăcea pentru că îmi ieșea. În ce consta exercițiul: pe un carton mov lipisem o mingie albă de ping-pong și priveam acea mingie apoi închideam ochii și țineam ochii închiși câtă vreme aveam imaginea clară a mingiei. Cum imaginea devenea instabilă sau dispărea, deschideam ochii, priveam și închideam ochii, și tot așa.
După atâția ani are efect. Doar mă gândesc la acel carton cu mingea, și dacă închid ochii, văd clar, frumoasa minge albă, prietena mea, o perioadă de 7 ani.
Acoladă:
La ora actuală oamenii nu mai au nevoie de 7 ani de meditații. Deja suntem la alt nivel vibrațional. Este necesar doar să ne dorim să facem saltul. E necesar doar să fim din ce în ce mai conștienți de noi.
Închid acolada.
Și într-o zi, după 2 ani în care nu vedeam, nu auzeam, nu simțeam nimic în acele meditații, iata-mă plecând într-o călătorie care m-a făcut să pricep o picătură din oceanul Universal. Să mă simt una cu
oceanul. Sau să conștientizez picătura ce sunt în ocean. În primul rănd că nici măcar nu am realizat când au trecut cele 2 ore de meditație, iar după, mintea era clară și aveam o stare de imensă bucurie. Am ajuns într-un loc, în care apoi am ajuns și ajung ori de câte ori imi doresc, în care totul pare nemișcat și totuși plin de viață. Simți că respiri prin tot corpul împreună cu Planeta Pământ și cu tot ceea ce este viu pe ea. Și absolut totul este viu. Simți că ești iubit și simți că poți iubi pe toată lumea.
Totul este diafan, blând și pur. E un loc în care culorile sunt calde, nu seamană cu ce vedem noi aici
pe Pământ, doar că așa vor deveni în curând.
Atunci a fost prima data când am înțeles că am fost creați întru Slava Lui Dumnezeu. Și în continuare cred asta.
Dumnezeu ne-a creat pentru a se cunoaște pe Sine, prin fiecare dintre noi.
L-am cunoscut pe Dumnezeu în timpul uniunii sacre intime. În continuare cred că uniunea aceasta sfântă dintre bărbat și femeie, te unește cu Divinul. Un act intim pur, este artă. Și știți de ce? Creați. Sunt momentele cele mai puternice de creație. Cu condiția să fie pur. Pur, adică să iubiți persoana, să nu fie doar pentru hormoni.
IMPECABIL.
Acoladă:
De aceea nu cred în relațiile și căsniciile care nu au la bază Iubirea. Cum îți dai întâlnire cu Dumnezeu,  când tu nu simți Dumnezeul din celălalt? Pe cine păcălești?
Închid acolada.
Uniunea aceasta, ca să fie deplină și să ajungi să te simți una cu Creatorul, să știți că nu apare așa peste noapte numai că iubim. Și aici este nevoie de multă răbdare și deschidere, a celor doi către această cunoaștere. Căci este o cale. Și, din perspectiva mea, cea mai frumosă și rapidă, nu neapărat cea mai ușoară, însă muuult mai ușoară. E nevoie de Iubire pentru că atunci când iubești ești dispus să înveți ce îî face plăcere celuilalt, ești dispus să înveți împreună cu celălalt. A, și în actul iubirii, uniunii sunt muuulte de învățat împreună. Și e mai plăcut cu cineva care ți-e drag, simți că există cominicare și comunie pe mai multe planuri. Bărbatul, dacă se simte iubit va dori să afle mai
multe, să devină continent  și astfel ambii parteneri să aibă orgasme multiple, controlate, care să îi ducă în starea de a fi unul, ei doi și Dumnezeu. Femeia are nevoie să se simtă acceptată și să nu se simtă judecată.
Cred că asta se poate petrece între doi oameni suficient de aplecați către spiritualitate. Actul uniunii este atât de profund, de sacru.
Oferiți actul uniunii lui Dumnezeu. Oferiți tot cea ce faceti Lui și veți vedea că altfel se așează totul în viața voastră. Și când oferiți Tatălui totul, îl faceți responsabil, se va simți dator să vă ajute. Se spune că atunci când faci un pas spre Dumnezeu, El face 10 către tine.
Când iubiți, nici nu rămâneți legați energetic de celălalt, atunci când decideți că nu mai călătoriți împreună. Totodată, când iubiți, distanța nu mai e o problemă. Puteți să vă întâlniți conștient în alte dimensiuni.
S-a oferit o imagine greșită actului sexual și cred că a venit timpul să aducem la suprafață sacralitatea acestei uniuni și să învățăm cum se face un act sexual care să fortifice ființa și să o alinieze la voința divină, nu să o epuizeze.
La ora actuală sunt suficiente surse de informare, doar să vrei sa le cunoști.
Dacă Dumnezeu considera că nu avem nevoie de organele sexuale nu ne mai crea așa. Folosiți-le cu cap și inimă. Energia sexuală este, după părerea mea, cea mai mare comoară pe care ne-a oferit-o
Dumnezeu. Învățați să o folosiți. Atunci veți rămâne tineri, sănătoși la trup și minte, împliniți și armonioși.

pasaj din cartea "Băi, asta e părerea mea/CURAJUL DE A FI TU ÎNSUȚI" - autor Alina Ramona Jacotă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu